Szkolenia

Dlaczego nasze warsztaty działają?

Oparte są o doświadczenie i solidną wiedzę psychologiczną.

Dokładnie analizujemy początek procesu i jego cel, a następnie kreślimy kolejne etapy i sposoby rozwoju umiejętności zarządzania.

Są autentyczne i praktyczne, pracujemy na realnych wydarzeniach i przypadkach.

Po warsztatach mogą liczyć Państwo na nasze wsparcie.

Szkolenia dla managerów

Bycie managerem nie jest łatwe. Oprócz splendoru, władzy, benefitów i poczucia, że zarządzanie jest wymarzoną ścieżką kariery, codzienność bywa trudna. Zaczynając od wyboru członków zespołu, a kończąc na szacunku u podwładnych. A co, gdy musisz zacząć kierować zespołem dawnych kolegów? To dopiero jest wyzwanie! Musimy też pamiętać o sprawiedliwości, elastyczności, umiejętnym stylu zarządzania, motywowania oraz kontroli załogi. Z takimi właśnie wyzwaniami zmagają się dzisiejsi managerowie.
Brzmi strasznie? Pamiętaj, że wszystkiego możesz się nauczyć! Większość tych zagadnień poruszana jest na naszych warsztatach i szkoleniach. Nasze programy szkoleń są opracowane zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją ścieżkę w zarządzaniu, jak również dla managerów pracujących już kilkanaście lat.

Przede wszystkim uczymy i pozwalamy doświadczać, zmuszamy do refleksji, wskazujemy drogę jaką powinieneś podążać i pytamy, czy ta dotychczasowa była odpowiednia?

Tematy naszych szkoleń:

  • Świadomość managera – o tym co powinieneś wiedzieć jako manager.
  • Team building – zbuduj zespół nie tylko efektownie, ale i efektywnie.
  • Zarządzanie różnorodnością w zespole – pokolenia i różne style osobowości w zespole
  • Budowanie autorytetu lidera
  • Konflikty w zespole – jak wykorzystać konflikt do efektywniejszej pracy.
  • Action Learning – zespołowe rozwiązywanie problemów.
  • Manager nie może motywować ludzi – przekornie o motywacji, demotywacji i poczuciu bycia zmotywowanym.
  • Zarządzanie zmianą – jak przejść proces zmian w firmie, jak planować i wdrażać zmiany
  • Trening umiejętności managerskich – warsztat doskonalący umiejętności managerskie.
  • Szef jako coach i mentor – o coachingu i mentoringu jako metodach rozwoju pracowników.

Szkolenia dla pracowników

Szkolenia dla pracowników są dopasowywane do potrzeb grupy szkoleniowej, a podczas warsztatów realizowane są cele, które pozwalają ćwiczyć konkretne kompetencje. Szkolenia opierają się na intensywnych dyskusjach, wymianach refleksji oraz dzieleniu się doświadczeniem, a wszystko to z solidnymi podstawami teorii oraz wiedzy biznesowej w oparciu o kulturę firmy.

Tematy naszych szkoleń:

Dla członków zespołów pracowniczych:

  • Komunikacja oparta o różnice – warsztat z wykorzystaniem analizy Extended DISC
  • Feedback – narzędzie usprawniające komunikację w pracy
  • Mocne strony członków zespołu – warsztat team buildingowy.
  • Misja i cel zespołu.
  • Konflikty w pracy – rozwiązania, zadania.
  • Action Learning – zespołowe rozwiązywanie problemów.

Dla działów handlowych:

  • Aktywna sprzedaż B2B – proces, pułapki, metody.
  • Negocjacje w biznesie.
  • Techniki sprzedaży w B2B.