Szkolenia Dla Pracowników

Uważaj, bo od moich szkoleń Twoi pracownicy mogą się uzależnić. To nie są szkolenia dla wszystkich..

Ile razy byłeś na szkoleniu, które w niewielkim stopniu wpłynęło na Twoje kompetencje, ułatwiło Ci pracę i spowodowało, że zadania wykonywałeś z większą ochotą? Ile razy po powrocie ze szkolenia stwierdziłeś, że to był stracony czas i nic (poza długopisem) nie wyniosłeś z warsztatu?

Moje szkolenia dla pracowników, to  dopasowane do potrzeb grupy szkolenia lub warsztaty realizujące konkretny cel i pozwalające ćwiczyć konkretne kompetencje.  Na szkoleniach nie tylko rozwiązujemy problemy, udrażniamy „wąskie gardła” komunikacji ale pracujemy też nad realizacją celów, zmianą konkretnych zachowań w pracy. Potrafię zastosować model Kickpatricka w praktyce i umiem odnieść się do osiągniętych efektów szkolenia na poziomie nie tylko satysfakcji ale i efektów i narzędzi oraz przyrostu wiedzy.
Szkolenia mają zazwyczaj mają charakter warsztatowy, w dużej mierze opierają się na doświadczeniach i case study uczestników. Są intensywną dyskusją , wymianą refleksji oraz dzieleniem się doświadczeniem a wszystko to z solidnymi podstawami teorii oraz wiedzy biznesowej w oparciu o kulturę firmy.

Tematy szkoleń :

Dla członków zespołów pracowniczych:

  • Komunkacja oparta o różnice -warsztat z wykorzystaniem analizy Extended DISC
  • Feedback – narzędzie usprawniające komunikację.
  • Mocne strony członków zespołu – warsztat team buildingowy.
  • Misja, wizja i cel zespołu.
  • Jak się przygotować do zmian?
  • Konflikty w pracy – rozwiązania, zadania.
  • Action Learning – zespołowe rozwiązywanie problemów

 Dla działów handlowych

  • Aktywna sprzedaż B2B – proces, pułapki, metody.
  • Negocjacje w biznesie.
  • Techniki sprzedaży w B2B
  • Prowadzenie prezentacji i wystąpienia publiczne dla handlowców

ZAMÓW OFERTĘ>>>