Sylwia Kłyczek – trener, coach, manager

Sylwia Kłyczek – manager, trener, coach i konsultant HR.

Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia z obszaru zarządzania, procesów HR oraz szkoleń skierowanych do działów sprzedaży.
Doświadczony manager z ponad 12 letnią praktyką w strukturach operacyjnych, sprzedażowych i HRowych. Trener biznesu, certyfikowany coach ICF i konsultant HR Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, zarządzania i HR, coachingu biznesowym w tym coachingu kadry menedżerskiej (executive).
W latach 2000-2006 związana z Agora S.A – Grupa Radiowa, pracowała na stanowiskach Dyrektor Generalny, Dyrektor Sprzedaży, Szef Sprzedaży oraz pełniła funkcje Prezesa Zarządu w spółkach Holdingu.
W latach 2006-2010 w strukturach Impel S.A – spółkach Impel HR Service, Sanpro PTS, Sanpro APT pełniła funkcje Z-cy Dyrektora Operacyjnego, Dyrektora Operacyjnego, Prezesa Zarządu i Prokurenta spółek, była też Dyrektorem Produktu Doradztwo Personalne.
Od 2011 do 2012 Dyrektor Oddziału Altkom Akademia S.A we Wrocławiu
Od 2012 do 2014 Dyrektor Regionalny linii Professionals (rekrutacje specjalistyczne i managerskie) w spółce Randstad Polska.
Absolwentka „Nowoczesnego Zarządzania Kadrami” na UE we Wrocławiu oraz XVI edycji Szkoły Trenerów Biznesu Moderatora i Uniwersytetu Jagiellońskiego, Międzynarodowej Wyższej Szkoły Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Certyfikowany Coach ICF. Wykładowca na studiach podyplomowych na kierunku “HR dla Profesjonalistów” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Panelista konferencji HR na rynku lokalnym i ogólnopolskim.

Email: Sylwia Kłyczek

Trener-certyfikat1DiscExtended licencjaICF licencja