Szkolenia
Dlaczego nasze warsztaty działają?
Oparte są o doświadczenie i solidną wiedzę psychologiczną.
Dokładnie analizujemy początek procesu i jego cel, a następnie kreślimy kolejne etapy i sposoby rozwoju umiejętności zarządzania.
Są autentyczne i praktyczne, pracujemy na realnych wydarzeniach i przypadkach.
Po warsztatach mogą liczyć Państwo na nasze wsparcie.
Szkolenia dla managerów
Bycie managerem nie jest łatwe. Oprócz splendoru, władzy, benefitów i poczucia, że zarządzanie jest wymarzoną ścieżką kariery, codzienność bywa trudna. Zaczynając od wyboru członków zespołu, a kończąc na szacunku u podwładnych. A co, gdy musisz zacząć kierować zespołem dawnych kolegów? To dopiero jest wyzwanie! Musimy też pamiętać o sprawiedliwości, elastyczności, umiejętnym stylu zarządzania, motywowania oraz kontroli załogi. Z takimi właśnie wyzwaniami zmagają się dzisiejsi managerowie.
Brzmi strasznie? Pamiętaj, że wszystkiego możesz się nauczyć! Większość tych zagadnień poruszana jest na naszych warsztatach i szkoleniach. Nasze programy szkoleń są opracowane zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją ścieżkę w zarządzaniu, jak również dla managerów pracujących już kilkanaście lat.
Przede wszystkim uczymy i pozwalamy doświadczać, zmuszamy do refleksji, wskazujemy drogę jaką powinieneś podążać i pytamy, czy ta dotychczasowa była odpowiednia?
Tematy naszych szkoleń:
- Świadomość managera – o tym co powinieneś wiedzieć jako manager.
- Team building – zbuduj zespół nie tylko efektownie, ale i efektywnie.
- Zarządzanie różnorodnością w zespole – pokolenia i różne style osobowości w zespole
- Budowanie autorytetu lidera
- Konflikty w zespole – jak wykorzystać konflikt do efektywniejszej pracy.
- Action Learning – zespołowe rozwiązywanie problemów.
- Manager nie może motywować ludzi – przekornie o motywacji, demotywacji i poczuciu bycia zmotywowanym.
- Zarządzanie zmianą – jak przejść proces zmian w firmie, jak planować i wdrażać zmiany
- Trening umiejętności managerskich – warsztat doskonalący umiejętności managerskie.
- Szef jako coach i mentor – o coachingu i mentoringu jako metodach rozwoju pracowników.
Szkolenia dla pracowników
Szkolenia dla pracowników są dopasowywane do potrzeb grupy szkoleniowej, a podczas warsztatów realizowane są cele, które pozwalają ćwiczyć konkretne kompetencje. Szkolenia opierają się na intensywnych dyskusjach, wymianach refleksji oraz dzieleniu się doświadczeniem, a wszystko to z solidnymi podstawami teorii oraz wiedzy biznesowej w oparciu o kulturę firmy.
Tematy naszych szkoleń:
Dla członków zespołów pracowniczych:
- Komunikacja oparta o różnice – warsztat z wykorzystaniem analizy Extended DISC
- Feedback – narzędzie usprawniające komunikację w pracy
- Mocne strony członków zespołu – warsztat team buildingowy.
- Misja i cel zespołu.
- Konflikty w pracy – rozwiązania, zadania.
- Action Learning – zespołowe rozwiązywanie problemów.
Dla działów handlowych:
- Aktywna sprzedaż B2B – proces, pułapki, metody.
- Negocjacje w biznesie.
- Techniki sprzedaży w B2B.